måste ju uppdatera!

hej alla ALEXANDRA här , vi skulle egentligen inte uppdatera något eftersom vi har frågestund men känner att jag måste skriva lite, ni saknar ju mig förståss ;)
 har ni oxå drabbats av att comviq separ och inte har funkat idag! seriöst jag hatar comviq så himla mycket, fick inte tag på en ända människa och det är ju verkligen hemskt, tänkte ta livet av mig för jag trodde det skulle förbli så föalltid :O

imorgon är det gymnasiemässan ska dit med mina älsklingar  efter lunch så om ni ser mig där är det bara att hälsa jag bitts inte HAHA vad mobbad jag är! men ska plugga nu puss påer! / eran STÖÖÖRSTA IDOL ALEXANDRA FROBEEERG


jag i min syrras jacka, ÅÅÅÅH ! jag får damp när kommer min canada!?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback