DRAAAMA

Okej en kort sammanfattning. Det va hemmfest och jag & en kompis gick ut för att möta en tjej så kom polisen och tog oss, och tydligen trodde dom att vi hade rånat en kille på sprit typ :s !? man bah jaa men hejsan vi går ju verkligen runt och rånar killar på sprit -.-' Så dom tog mitt telefon nr och lalal haha, orkar inte skriva allt i detalj ;)

Sen skulle jag på bio ikväll men nejnej jävla fi*t biljeterna va såklart slut -.-' så jag ska gå imorn istället ja ska boka biljeter nu :)

orkar inte blogga, men måste bara säga att jag träffa gulligaste personerna i fredas :)
puuuuss / Daniela


  Här får ni en bild på en urgullig tjej som heter ellinor :)
Kommentarer
Postat av: ellinor

haha och du säger att jag tog en ful bild på dig :O kolla bara på mig :O XD sötnos <3

2009-11-22 @ 15:37:35
URL: http://toysrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback