Daniela svarar

Tjabba, jag ska svara på dom få frågor vi fick haha :)

Postat av: torin

1. Varför gjorde ni en ny blogg ?
2. Vem av er är längst: J, A elr D ?
3. Hur länge har ni kännt varandra ? :D
  Svar - 1. Vi gjorde en ny blogg för att namnet var så långt :p
            2. Jag & Alexandra är ungefär lika långa, runt 175 :p sen kommer kortisen Julia
            3. Vi har bara kännt varandra i 3 år nu ;o


Postat av: anonym
vem av er har störst gött :D
  Svar - Om vi alla går bevid varandra är det Julias, fast min är störst när vi bara har trosor ;) 

Postat av: anonym

D, hur många araber har du strullat med?
  Svar - Jag tappa räkningen efter hundra ;o 

Postat av: fosia
vilken affär är er favoritaffär?
vem av er satsar mest i skolan?
:) <3
   Svar - Jag vet inte riktigt, fast om jag är i stan går jag alltid till gina och h&m iaf :p vi alla sattsar nog lika mycket, vi gör vårt bästa fast vi alla är nog lite skoltrötta också :p

Postat av: G

Vart bor ni någonstans :)?
  Svar - Julia & jag bor i hagsätra och bonden alexandra bor i nynäs :)

Postat av: becka

vill bara säga att danni är världens sötast ! <3
jag älskar dej sötnos
 Svar - va sööt bebis, du e världens sötaste :) love u to bejb 

Postat av: Jemini ♥

men gud vad söta ni är!
hur många läsare har ni?
 Svar - Haha va söt, du e också söt :) vi har upp till 40 - 50 om dan ungefär, själv :)? 

Postat av: melinda

till er alla :)
ni lär juh vara bästavänner alla tre , men kan det typ bli så att någon av er blir osams med den ena ?
för mig blir det väldigt ofta så typ ;/
ha det bra ;*
  Svar - Ja såklart att de blir så ibland, fast vi bråkar aldrig på riktigt med varandra, vi små tjaffsar bara och blir irreterade på varandra men så är det ju alltd :p 

Postat av: CB

Går ni på Vittra södra?
 Svar - Japp på vittra södermalm hittar du oss (:

Postat av: anonym

daniela- har du pojvän? ;)
 Svar - hihi ja det har jag (a) nu har vi varit tsm i en månad :p

Det va alla frågor :p enjoy !
puuuuss / Daniela

Kommentarer
Postat av: - WOLVERIINA *

- haha okej ..

2009-11-22 @ 20:09:51
URL: http://wolveriina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback